Pagini

06.11.2009

Mai vrei? Nici n-am vrut!

Intr-o dimineatza,cu un chef nebun,ma urc ca tot omu fara masina in autobuz sa merg la facultate,ma agat de o bara ca tre sa facem loc mosnegilor,pt ca ii respectam,si incerc sa mai inchid ochii cateva clipe.Pana acum totul e ok:-??.Numai ca la un moment dat se aude de la radioul soferului un discurs electoral comunist,si nu nu era de pe vremea lu shao Ceausescu ci era din 2009 nuj cine dracu tinea un discurs in "limba comunistilor",nu pot sa va zic despre ce vorbea dar era a dracu de enervant.

Si avansez,ma duc spre mijlocul autobuzului,imi gasesc acolo o bara libera si ma uit in jur,in dreapta mea un mosneag si o baba,vorbeau despre cum se imbraca tinerii,despre faptul ca citez"au suruburi in urechi,nas"etc,si fetele se imbraca nuj cum ca nu-i mai respecta si chestii dinastea bineinteles adaugand ca pe vremea lor era alta treaba.Imi venea sa-i zic MORI dar :-j .

Apoi am ajuns prin zona Dacia,autobuzul statea la semafor,si de odata imi arunc ochii pe geam,si ce vad?un afis electoral foarte tare,am ras pana la facultate.Acesta dovedeste cat de mult il iubeste Mazare respectiv Constanta pe Traian Basescu (care e din Constanta).Pana sa apuc sa scot telefonul s-a facut verde,culoarea semaforului, si a plecat.

Dar in seara asta,cand ma intorceam acasa,m-am oprit intentionat si l-am pozat,ca e prea tare :))

Niciun comentariu:

Cauta