Pagini

15.12.2009

Duma : inna canta in engleza

Sa incepem cu inceputul...citeam si eu blogurile azi...si vad pe un blog...ca inna a scos un videoclip si o melodie:INNA - I Need You for Christmas ( copy-paste de pe you tube).Pana acum totul e bine...inna a scos inca o baraiala,si am vrut sa dau play,dar am zis ca nu pot opri melodia care canta la mine in winamp,asa ca am lasat subiectul balta.

Dupa ceva timp...dau iar de video pe un alt blog...zic bag pcioarele,tre sa vad...dau play..da nu merge...in fine n-am noroc.

Dupa mai mult timp,ghici ce?,iar dau peste melodie...de data asta tre sa mearga...si merge.Incepe tipa sa cante..in engleza /:) wtf?! acum ceva timp am gasit pe net...un video cu inna care nu stia sa lege 2 cuvinte in engleza(:)) avea cineva din lista mea de mess la status "iti dau dex-ul, sfoara si tot nu legi doua cuvinte" se potriveste)iar acum poate sa cante in engleza...pai in cazul asta vreau si eu o melodie in chineza,ce tre sa fac? Bai baiatule,ce e cu lumea asta...tare sunt curios sa o aud cantand live melodia asta oo da... ar fi interesant :D :))

Acum... am postat interviu luat innei sau cum dracu se scrie..si dupa el....este melodia,aia de care am pomenit mai devreme[ctr+v from you tube]

               
               

Un comentariu:

Anonim spunea...

Lasa, alex, nu toata lumea stie engleza ca tine :))

Cauta