Pagini

06.10.2009

Need for Speed Shift

Ba..plictiseala naste genii..asta e o paranteza nu face parte din articol.Asa sa revenim,ma uitam pe you tube,nimic neobisnuit :-?? plictiseala etc ,si am gasit un video cu "Need for Speed Shift" plm cica e scos acuma in 2009,eu pot doar sa va arat chestia aia,gen video,de pe you tube ca in rest n-am pc asa smecher sa joc :)),in fine are multe cehstii smechere,multe masini smechere,vedeti voi mi-e lene sa le insir,:-? ce mai are,inteligenta artificiala...gen...daca lovesti pe cineva sa te astepti ca o sa te loveasca si el..sunt razbunaroti gen, si alte chestii misto circuite bla bla.Personal eu nu prea ma dau in vant dupa jocuri gen dar...pare sa fie cel mai reusit in seria nfs,acum ramane la latitudinea voastra daca va place sau nu,asa ca fir intins. :))

Niciun comentariu:

Cauta