Pagini

11.07.2009

Pariu ca nu stiati...

M-am gandit sa infiintez niste rubrici zilnice pentru blog...de exemplu ieri am postat bancuri si niste curiozitati,am sa incerc sa fac la fel in fiecare zi.
Astazi m-am gandit sa incep cu niste lucruri pe care pot sa pariez ca nu le stiati ;)
___________________________________

-daca tipi timp de 8 ani, 7 luni si 6 zile, o sa produci suficienta energie pentru a fierbe o ceasca de cafea.(uite o metoda buna,daca esti pe o insula pustie,naufragiat,si ti-e pofta de o cafea...cauti un arbore de cafea tii apa in pumni si te apuci sa tipi la ea :)) doar 6 ani n-ai ce face...:)) si in + poate ai norocul sa te auda cineva si te salveaza,cand ajungi acasa o sa fii rasplatit cu un expreso.)

-in Los Angeles exista mai putine persoane decat automobile.(pai normal...dupa un accident rutier masina mai poate fi reparata dar omu nu;is curios in romania care e procentul:-? cred ca mai multi hoti de masini decat masini :-? )

-in 1386 un porc a fost executat prin spanzurarea in public pentru uciderea unui copil.(de obicei copii(oamenii) mananca porcii dar acum s-a schimbat rolul :));dar oricum nu e nevoie sa omoare un copil...oricum va fi sacrificat de craciun>:) )

-benzile desenate cu Donald au fost interzise in Finlanda pentru ca acesta nu purta pantaloni.(wtf.ce ii cu voi va e frica sa nu va sodomizeze Donald copii :)) ; la noi in tara toate posturile afiseaza persoane fara pantaloni sau fara sutien :-?? [pt audienta] oricum e mai bine ca in Finlanda :)) )

- la inceputul anilor 1500 prezervativele erau confectonate din in.(eu cred ca ar trbui folosit si acuma;nici nu stii pe unde umbla fetele din ziua de azi si exista riscul sa iei mai multe boli ca oricand...cu cat e mai gros cu atat e mai bun[si siguranta si ;) ]...si in plus acuma cu criza...(vb lu Ion) o sa ajungem sa dam la buci cu ciorapu flausat pe p** )

[articol postat in colaborare cu Ramona]

3 comentarii:

Ioana spunea...

bai... prima o stiam, avand in vedere ca am si postat-o pe blogul lui Tzintzi...

Bocit Alex spunea...

iaca n-am vazut-0 :P

Anonim spunea...

eh is mijto..o sa fie altele si mai interesante..:D

Cauta