Pagini

05.10.2009

Of of Romania

i`m back ;)

Acu ceva timp...a aparut o melodie de-a lu puya care pana nu am vazut cine o canta nu mi-am dat seama ca e el wtf..."undeva in balcani" ii dat dracu baiatu asta.Melodia,desi era o kknareala totala,lipsita de toate,a prins foarte bine la public,si aici ma refer la publicul care asculta muzica hip hop de 1-2 ani,care n-au auzit melodii din perioada "La Familia", pe scurt cocalarii.Acum nu ma apuc sa insir toate kkturile pe care le am de zis despre melodia asta,ca-s foarte multe,si deja imi infectez blogu ca vb de puya,dar unde-i omu care zicea ca-l doare in pula daca nu e comercial,pe scurt nu conteaza banii pt el,si canta doar realitati pe care le-a vazut in strada si pe care le-a trait,in fine.Acum nu era destul ca suntem infectati cu "undeva in balcani" cantat de puya...cativa oameni...pe care eu ii respectam mult...gen..timisoara...s-au apucat sa cante si ei melodia lu puya,dar o varianta creeata de ei...care e mai varza decat a lui.Sincer mie oamnii aia imi erau simpatici...gen ely..super tare..gen pizda aia buna Kamelia...pff super buna,dar acum ma doare-n p* de ei. Nu mai comentez...va las sa urmariti videoclipu...ma rog pozlele...si cine nu e deacord cu ce zic eu aici sa se taie cu lama pe burta.


Niciun comentariu:

Cauta