Pagini

05.10.2009

P.S.

Si cum toate astea nu erau deajuns puya a mai scos o melodie..."change"nuj ce vrea sa spuna prin change...poate vrea schimbare de stil,poate vrea sa se transforme in manelist,sau deja a facut-0,poate vrea schimbare de sex :-? cine stie ce e in capul lui...acuma sa speram ca nu il va trage si pe Sisu dupa el.Deocamdata se pare ca sisu isi vede de teraba si pe 21 noiembrie va scoate albumul "Vacanta in Mexic" care din cate am vazut eu o sa fie un succes total.Asa sa revenim...am vazut si eu video de la change...ceva nu e bine...unde sunt baietii de cartier unde sunt oamenii de pe strada...care o duc greu...dorgatii,betivii,aurolacii...tarfele...unde e viata pe care o duceati pe vremea "La Famlia" se pare ca toate astea au fost uitate de puya.Sincer...singura chestie care imi place de la videoclipu ala...sunt primele 20 de secunde...cat tm canta pizda aia Kamelia,arata bine,si atat.
Hai uitati-va si la video asta.

Niciun comentariu:

Cauta